2 Eylül 2016 Cuma

Saç Uzatma Meselesi - DAX SüperGro


Herkese yeniden merhabalarr :)


Biliyorsunuz ki 2012 yılında yaptığım bir çılgınlıkla belimdeki saçları er traşı modunda 3 numaraya kesmiştim bunun üzere yaklaşık 4 yıldır çok kısa saç kullanıyorum. Ve artık sıkılmaya başlamış saçlarımı uzatmaya karar vermiştim.

Son 1 yıldır saçlarımı sadece 2 kere minicik minicik kestirerek saç uzatma serüvenime devam ediyordum. Arada bir arganyağı zeytin yağı sürerek bakım yapmaktan başka hiçbi uğraşım olmuyordu. Açıkcası herhangi bir ürün kullanarak saçımın uzayabileceğini de düşünmüyordum. Ta ki Canım arkadaşım Elifle bu konuyu konuşana kadar. Elifle birkaç tavsiye üzerine Dax süpergro'yu aldık. 2 kullanımdan sonra saçı gerçekten yumuşacık yaptığını ve saçları uzattığını fark ettik.





Bunun üzerine aynı üründen bende aldım ve yaklaşık 2 aydır düzensiz bi şekilde kullanıyorum toplamda 5-7 kere kullanmışımdır ve saçlarımın  normalin üstünde 5-6 cm uzadığını gözlemledim.

Biraz ürünün içeriğinden bahsetmek gerekirse tatlı badem yağı, avokado özü, ayçiçeği yağı, hindistan cevizi yağı gibi botanik yağlar içeriyor.

Ben kokusuna bayıldım böyle saçlara sürüp parfüm niyetine kullanmalık bir kokusu var :)








Bence ürünün tek dez avantajı çok zor durulanması. Özellikle eğer kullanmanız gerekenden fazla ürün sürerseniz saçınıza durulamak bir okadar imkansızlaşıyor.

Kolayca durulamak için saçlarınızı ıslatmadan bolca şampuanlayıp sampuanı yedirmek daha sonra ıslatıp köpürtmek gerekiyor. 2-3. durulamada da tamamen arınmış oluyor.

Ürünün fiyatı 35TL ben indirimde 27 TL'ye aldım. Ürün Watsonslarda vardı. Şu an sanırım Gratislerde de var.







Ürünü daha önce kullanan varsa düşüncelerini yorumda bizimle paylaşırsa çok sevinirim. :)

Bana ulaşmak için buraya tık tık .

Musmutlu hafta sonları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder