26 Aralık 2015 Cumartesi

İtalya Kiko Alisverisim

Herkese merhaba. İnstagram takipcilerimin bildigi gibi 2 Aralikta İtalya'ya gittim ve yaklasik 1 haftalik bir İtalya gezisi yaptim. Gezimizin detayli yazisi bir hafta icinde blog da olacak fakat ondan once biraz daha kozmetikten bahsetmek isteyorum.
Kiko bir İtalyan kozmetik firmasi. Uzun suredir takip ettigim blogger ve vloggerlardan İtalya ya gidenlerin kiko yu metlerini duymustum ve urunlerini cok merak ediyordum. Bu sebepten hazir İtalya'dayken  bir ugramak istedim. Ve tabiyki elim bos cikmadim.

Bir kapatici ve pudra aldim.


Oncelikle kapaticinin da pudranin da kabina asik oldum. Gorunum olarak mat siyah kutulari olmasina ragmen yumusacik bir kadife hisi olmasi beni kendilerine asik etmeye yetti.



Oncelikle pudradan bahsedecek olursak
Pudranin dokusuna bayildim.  İnce yapili ve sıkı olusu iyiki almisim dememi sagladi. Kutusunun icinde kendi sungeri var ve herhangi bir tozutma yapmiyor. Fondotenin ciltde iyi bir bicimde pismesini sagliyor ve kullandigim sure zarfinda makyajimda bir akmz problemiyle karsilasmadim.

(Bendeki compact power 100 numara)

Krem kapatici ise fiyat performans olarak beni mutlu etsede vaay iste bu efsane diyebilecegim bir urun degil. Begendigim yani ince yapili, mimik cizgilerine dolma yapmiyor ve guzel bir aydinlik veriyor.
Fakat en azindan benim goz cevrem icin tam bir kapaticilik sagladigini soyleyemeyecegim.

 (Bendeki full coverage concealer 01 numara)

Benim kiko alisverisim bukadardi.
Kikonun herhangi biurununu kullanan varmi? Begendiginiz ve begenmediginiz ozellikleri neler oldu? Lutfen benimle paylasmayi unutmayin.

Umarim yararli bir yazı olmustur.

Mutlu haftasonlari

11 Aralık 2015 Cuma

Benefit Push Up Lineer

Herkese yeniden merhaba. 
Bir suerdir benefit'in They are real push up liner ini kullaniyorum. Ve sanirim artik dusuncelerimi sizinle paylasma zamani geldi.

Oncelikle urunu gercekten begendigimi soylemeliyim. 
Benim aldigim they are real set di liner tam boy , yaninda ise deneme boy mascara ve temizleyici vardi. Yunanistan Sephora fiyati 23€ idi. Turkiyedeki fiyatini bilenler yorum yazabilirse sevinirim.

En buyuk negatif ozelligi temizlenmesi.Eger ki kendi temizleyicisini kullanirsaniz cok zorlanmazsiniz fakat waterproof oldugh icin majayj temizleme mendilleri vs ile cok zor temizleniyor.

Begendigim yonlere gelirsek; tek bir suruste mukemmel netlikte bir siyah birakiyor ve akma bulasma yapmiyor. 

Zaten waterproof oldugu icin nekadar terlerseniz terleyin herhangi bir akma durumu soz konusu degil.

Kalem seklinde ve ucu acili oldugu icin de surumu cok kolay bir sekilde gerceklestirebiliyorsunuz. Ben normalde eyeliner kullanan bir insan olmamama ragmen bana bile eyeliner surmeyi sevdiren kolay bir surumu ve durusu var.

Eger guzel bir eyeliner tavsiyesi isterseniz rahatlikla tavsiye edebilecegim bir urun.

Umarim yararli bir yazi olmustur. Daha once ve hala they're real serisi urunlerini kullanan varsa lutfen dusuncelerini bizimle paylassin.
Kucak dolusu sevgiler.
Mutlu haftalar

25 Kasım 2015 Çarşamba

Aegean Islands Gezimiz


Herkese yeniden merhaba. Bildiginiz gibi Yunanistan`da erasmus yapmaya basladim. Ve hazir bukadar gezmeye calisirken gezdigim gordugum yerleri de sizinle paylasmak istedim. 
Bu yazi dizisinde sizinle ilk paylasmak istedigim yer Aegean adasi. Neler yapabilirsiniz biz neler yaptik onlardan bahsedecegim.



Biz Aegean Adasina Esn toplulugunun bir organizasyonuyla gittik bu sebeptem bilet fiyatlarini tam bilmiyorum. Ancak tek yon biletler genellikle 15 Euro yani gidis donus bilet ucreti yaklasik 30 Euro civarinda oluyor. Gemiler Piraeus Port dan kalkiyor.


Yaklasik bir saat suren yolculugun sonunda Aegean Port`a Ulasiyorsunuz.
 Eger bizim gibi bir grup insanla giderseniz yol x5 daha eglenceli olacaktir :)







Ada da Ulasimin 2 yolu var ya bizim gibi Araba kiralayabilirsiniz. 2. secenek olarak da ada otobuslerini kullanabilirsiniz.


Araba Kiralama : Gemiden indikten sonra sehir merkezi tam karsinizda kaliyor sag taraf turistik yerler sol taraf ise plaja gidiyor. Tam karsinizda ve sol tarafta araba kiralayabileceginiz yerler var. Biz sezon kapandigi hafta gittigimiz icin araba kiralama konusunda biraz sikinti yasadik. begendigimiz arabanin sigorta suresi doldugu icin alamadik. Mumkun olan en mantikli araba fotografta gordugunuz Fiat Punto idi. Gunluk kirasi 40 Euro biz garantiye almak icin 10 Euro luk benzin aldik yani ada ici ulasin bize kisi basi 10 Euro ya mal olmus oldu.




 
Aegean Adasinda cok guzel fotograflar cekebileceginiz birsuru yer var. size tavsiyem bos sd ve full sarj ile gitmeniz :)




 Aegean Adasindan ne alinir derseniz kesinlikle 1-2 paket fistik almanizi tavsiye ediyorum. hem lezzetli hem taze hem ugun fiyatli bulabilirsiniz merkezde. ( 250 gr 2,5-3 euro) Ayrica biz antepfistikli coconatlara bayilmistik. Onuda denemenizi tavsiye ederim.




Gorulmesi gereken yerlere gelirsek: Eger bizim gibi araba kiralarsaniz Rent a car`dan size harita mutlaka vereceklerdir orada gidebileceginiz yerlerle ilgili detayli bilgi alabilirsiniz ama kabaca bahsetmek gerekirse; gezebileceginiz 1tapinak ve 2 kilise var. Detayli bilgiyi araba kiraladiginiz yerden alabilirsiniz.
 















Ageana ile ilglil merak ettiklerinizi bana mail atarak sorabilirsiniz. 

30 Eylül 2015 Çarşamba

erasmus valizi







Herkese yeniden merhaba. Bu sefer erasmus hazırlığı yapanlar için erasmus valizim videosu ile karşınızdayıımm.

umarım yararlı bir video olmuştur :)

27 Eylül 2015 Pazar

Bitenler part1 Ankara





Herkese bu sefer yunanistandan merhabaa. videomla ilgili düşüncelerinizi bana yazmayı unutmayıınn <3

sendromsuz pazartesiler :)

16 Eylül 2015 Çarşamba

Karışık alışveriş

Son zamanlarda sizinle pek birşeyler paylaşamıyorum malum gitmeme çok az zaman kaldı ve Yanımda ne götüreceğim hiç bilemiyorum. 
Gene de sizinle birşeyler paylaşmak istedim bu sebepten son zamanlarda yaptığım alışverişten bahsediyorum. 

Ilk olarak sizinle orta boy valizimi paylaşmak istiyorum. Bond tipli bir valiz ve Ağırlığı 5.15 kg . Her nekadar tip olarak bir ajan çantasını andırsa da kendilerini matmazelden aldım☺️ fiyatı 280₺ 

Ve Buda Kabin boy valizim aslında bunu ben almadım annem hediye etti . Ağırlığı 4 buçuk kg civarı gerçek deri ve Victoria's secretdan alındı☺️
3. Olarak aldığım şey ise dün aldığım Numaralı renkli lensim. Gözlerim bozuk ve bir süre lens ve bir süre gözlük kullandıktan sonra şu an hiçbirşey kullanmıyorum ama en azından erasmusum full hd kalitesinde geçsin diye lens almaya karar verdim ve renkli lens istiyordum. Bu sebepten hareli yeşil rengini aldım fiyatı 30₺ ileride gözümdeki duruşunu da gösteririm. 

Bu da size daha rahat video ve fotoğraf çekebilmek için aldığım Hafıza Kartı ☺️ 16gb yeterli olur diye düşündüm fiyatı teknosada 25₺ idi
Ve yine rahatça fotoğraf ve video çekebilmek için aldığım diğer Ürün de bu şarjlı piller Teknosa da Buda 25₺ idi
Ve bir sonraki son teknolojik alışverişim samsungun bu harddisci aslında benim bir harddisc im vardı fakat bozulunca yenisini almak zorunda kaldım. Bununda Fiyatı 189₺ 
Giyim kuşam alışverişime gelirsek bu dikey ince Çizgili yazlık şortu da Vakkodan aldım

Bu kışlık deri şort eteği Vakkodan aldım. 


Bu  kışlık kadife Şortu ise beniltondan aldım ve tamı tamına 5₺ idi 😂😂 
 
Vee son olarak piyasaya çıkmadan önce beğenip istediğim ayakkabıları nihayet buldum ve aldım gerçekten Nike ın free ismini koyduğu kadar rahat ayakkabılar 😍😍 



10 Eylül 2015 Perşembe

Kavunlu frozen

Herkese yeniden merhaba. Son Günler'de yaşadığımız olaylardan dolayı içimden makyajla ilgili hiçbirşey paylaşmak gelmiyor. Lütfen affedin. 
Genede sizinle birşeyler paylaşmak istedim ve babamın bol bol aldığı kavunları bahane edip bir kavunlu frozen Yaptım. 
Öncelikle malzemelerimiz
Yeteri kadar kavun kişi başı 1 dilim 
Isteğe göre şeker
Birkaç damla limon
Ben içine Karadut böğürtlen de koydum fakat isteğe bağlı
Birkaç yaprak nane


Ben tüm meyveleri Donmuş kullandım siz isterseniz Donmuş meyve yerine normal meyveye buz katabilirsiniz. 
Öncelikle parçalanması zor olan meyvelerimi blendera attım ve onların biraz parçalanmasını sağladım. 

Daha sonra üzerine limon suyu nane Yaprağı ve şekeri koyup tekrar blender dan geçirdim. 


Tüm meyveler Sıvı hale gelene kadar karıştırdım ve bir tane nane ile servis ettim. 
Sizde bu şekilde meyveleri karıştırarak hem sağlıklı hem serinletici içecekler yapabilirsiniz. 
Afiyet olsun😇 





4 Eylül 2015 Cuma

Erasmus Konaklama Sorunsalı

İnsanın 3 temel ihtiyacı vardır.
  1. Beslenme
  2. Barınma
  3. Giyinme
Ee erasmuslu olunca herşeyi halletsek de 2. şık bazılarımız için sorun olabiliyor. 
Mesela ben gitmeme 2 hafta kaldı. Buna rağmen hala kalacak yer bulamamış bir insan olarak karşınızdayım. Yine de yıkılmadım ayaktayım ve azmin sonu zafer olacak :) 

Bu konuda bana yardımcı olabilecek okuyucularım veya tanıdıklarınız varise her türlü yardım ve destek almaya açığım.( Atina'ya gidiyoruummmm :) )

Bu yazıyı yazma sebebim eminim ki şu sıralar veya gelecekte benimle aynı sıkıntıları yaşayanlar yaşayacak olanlar vardır ve google amcaya bir soru soracaklardır. Bu yazıyı görüp yılmamaları gerektiğini hatırlatmak istiyorum. 

Bu arada bir seri şeklinde Erasmus ve Yunanistan'da Erasmus hakkında bilgilerimi deneyimlerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Umarım birilerine faydalı olabilirim. 

Kendinize iyi bakın vee bana yorum bırakmayı unutmayın <3 

28 Ağustos 2015 Cuma

Evde Kolay Kil Maskesi Yapımı

Herkese merhaba. içinde bulunduğum koşuşturma ortamından dolayı her ne kadar düzenli yazı yazamasam da yazılarım sizin için yararlı olsun istiyorum. Bu sebepten bugün sizlerle kil maskesi yapımımı paylaşmak istiyorum.

Fakat önce kilin cildimiz için olan yararlarından biraz bahsetmek istiyorum.

Ciltdeki toksinlerin atılmasını sağlar.
Ciltdeki pürüzleri giderir.
Düzenli kullanımda cilt lekelerinden kurtulmanızı sağlar.
Ciltdeki sebumum oranını düşürerek gözeneklerin açılmasına yardımcı olur ve siyah nokta görünümünü azaltır.
Cilt yüzeyindeki pütürlerin geçmesine yardımcı olur.

Gelelim benim kil maskesini ne sıklıkla kullandığıma. Kil maskesini 2 haftada bir kullanmaya gayret ediyorum. Daha sık kullanmak cildinizi tahriş edip gerginleştirdiği için de kırışıklıklara sebep olabilir.


Öncelikle malzeme listemiz şu şekilde;
Aktardan temin edebileceğiniz kil(çeşitleri mevcut)
Ben sıvılaştırmak için gül suyu kullandım. Siz arzu ederseniz maden suyu veya içme suyu da kullanabilirsiniz.
Cildimi nemlendirmek için yarım tatlı kaşığı kadar badem yağı kullandım. 


ve 1 ampul B vitamini kattım içine. E vitamini de katabilirsiniz.





Öncelikle 2 tatlı kaşığı kadar toz kili kaba alın. Üzerine istediğiniz kıvama(kolayca sürülebilecek hale ) gelene kadar azar azar gül suyu ekleyin. İstediğiniz kıvama yaklaşınca yarım tatlı kaşığı badem yağını ve B vitaminini ekleyin. İyice karıştırıp homojen bir karışım olmasını sağlayın. 



Pürüzsüz bir karışım haline getirdiğiniz kili aşağıdan yukarıya olacak şekilde tüm cildinize sürün. Birkaç dakika beklettikten sonra bol suyla iyice yıkayın ve kullandığınız nemlendirici ile tüm cildinizi nemlendirin.








Umarım yararlı bir post olmuştur. Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın :)

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip edebilirsiniz.

Kucak dolusu sevgiler <3 mutlu hafta sonları...

22 Ağustos 2015 Cumartesi

Alışveriş

Herkese merhabalar. Mutlu hafta sonları. Bugün sizleri yeni videomdan haberdar edebilmek için buradayım. Buyurunuz aşağıdaki linke tıklayınız efendim ve düşüncelerinizide benimle paylaşmayı videoyu beğenmeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayınız.





Kucak dolusu sevgiler mutlu hafta sonları :) <3

17 Ağustos 2015 Pazartesi

SHISEIDO Güneş Kremi yorumlarım

Herkese merhaba. Mutlu sendromsuz pazartesiler. Bugün  uzun süredir yazmayı beklediğim bir türlü fırsat bulamadığım bir yazıyı yazmak istiyorum.  Shiseido 'nun güneş kremlerini duymayanınız yoktur sanırım? Bende uzun zamandır denemek istiyordum fakat bir türlü clinique'nin güneş kremlerinden vaz geçememiştim. Bu sefer bi çılgınlık yaptım ve deneyeyim artık dedim. Shiseido alanında uzman bir Japon firması. Bilirsiniz Japonlar yaptıkları işlerde hep özlenlidir. ve bu özeni güneş kremlerinde de rahatça görebiliyoruz.                            Ben epeyce açık renkli olduğumdan +%1 koruma bile benim için önemli bu yüzden aldığım güneş ürünleri hep 50 & 50+ spf dir. bu ürünü tercih etme sebeplerimden birisi face and body oluşu. Yani hem vucudunuz hemde yüzünüz için güvenle kullana biliyorsunuz. Ayrıca sudan etkilenmeyen hatta suyla temas halinde etkisi artan bir ürün. Bu sebepten havuz ve deniz kenarında rahatça kullanabileceğimiz terlediğimiz zaman etkisini kaybetmediğini bildiğimiz bir ürün. Ayrıca güneşin yıpratıcı yaşlandırıcı etkilerine karşıda bizi koruyor.


   Peki ürünün dokusu yapısı nasıl sürdükten sonra beyazlık bırakıyor mu yapış yapış oluyor mu ? 
Ben bu ürünü yaklaşık 1 buçuk aydır kullanıyorum. Çok yoğun bir kıvamı yok daha sıvı şekilde ve bu sayede çok kolay dağılıyor. Sabahları aynaya bile bakmadan tüm yüzüme rahatça yayabiliyorum ve hiç beyazlık kalmıyor ayrıca mis gibi bir kokusu var ve cildimde çok tatlı bir yumuşaklık bırakıyor.

Ben bu ürünü Sevil'den almıştım hatta bir alana 2. %50 indirimliydi ve peştemal hediyesi varda tanesi 125 tl iken ben 2 tanesini 187 tl ye almıştım. Şu an yaz sezonunun sonuna geldiğimiz için bu fiyatlarda bulabilirsiniz.  Sırf indirimde olduğu için değil Eylül ayında Atina'ya gideceğim için 2 tane aldım ve yine aynı sebepten face and body aldım. Çünkü fazlasıyla yanımda götüreceğim eşya var bari bu tek olsun diye düşündüm. Sizce iyi yapmışmıyım ?
Shiseido'nun ürünlerini kullananlar veya başka öneri ve taviyesi olanlar aşağıya yorum bırakırlarsa çok sevinirim.Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın.<3Kucak dolusu sevgiler <3  





14 Ağustos 2015 Cuma

Clinique Pop Ruj



  Herkese merhaba. Bugün sizlerle yeni almama rağmen çok sevdiğim çok beğendiğim bir ruju paylaşmak istiyorum. Clinique Pop ruj serisinden Being pop isimli ruj. Bu ruju geçenlerdeki web alışverişimden almıştım. Nude tonda bir ruj arıyordum ve buda indirimdeyken hem indirimden yararlanmak hemde denemek istedim.Hem ruj hem baz olarak kullanılabiliyor. İçeriğindeki yağlar sayesinde dudağı kurutmuyor. Bu tür içerikli rujlar genellikle pek kalıcı olmaz fakat bu uzun süre dudakta kalabiliyor. Özellikle kış aylarında dudakları çatır çatır çatlayıp patır patır patlayan ben gibi insanlar için yapılmış sanki. kış aylarında dedim çünkü ruj ilk kullanımda yanda gördüğünüz şekle girdi hemen kırıldı :( bu yüzden bende kendisini cezalandırdım ve buzdolabında saklıyorum. 






 Rujun rengine ve sürümüne gelecek olursak. Renk tam anlamıyla benim için yapılmış. İlk katta renkli lip  balm 2. katta ise tam olarak ruj duruşu sergiliyor. Fakat bir eksisi daha var sürülür sürülmez dudakla birleşmiyor. Biraz yağının emilmesi gerekiyor. Fazla yağı emildikten sonraki duruşu ise tam anlamıyla mükemmel. Hemen hemen herşeye uydurulabilecek bir ruj. Çok hafif no makeup kıvamındaki makyajada çok koyu bir makyajada bir denge getirebilen bir ton.
Diğer renklerinide almayı düşünüyorum.


                

" Dudağımdaki duruşu (günlük minimum makyaj)"






" Bileğimdeki swact'ı"



  Ve clinique.com dan pop ruj alımlarınızda bu pembe minnoş ruj çantasını da hediye ediyorlar <3 gece dışarı çıkarken sırf ruju çantaya atıp çıkanlar için çok tatlı bi hediye olmuş bu. Birde Take The Day Off Makyaj Temizleyicisi nin 30 ml lik boyundan hediye ediyorlar.  
Umarım yararlı bir yazı olmuştur. Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.Beni instagram twitter facebook youtube ve gfc üzerinden takip edebilirsiniz. <3 Mutlu hafta sonları...