30 Haziran 2015 Salı

Kız Kardeşle Alışveriş

Herkese tekrar merhaba umarım iyi bir hafta geçiriyorsunuzdur. Ben pek iyi bir hafta geçirdiğimi söyleyemeyeceğim çünkü benim antika bilgisayarım tüm plan ve projelerimi bozuyor. Aslında bugünkü merhabam bir youtube videosu ile olacaktı. Fakat bilgisayarımdaki movie maker ölmüş bayağı ölmüş yani çalışmıyor açılmıyor yenisini indireyim dedim oda 3 saattir hala inecek. Bu sebeplerden hazırladığım mini videoları birleştirip size merhabaaa diyemedim. Affınıza sığınır bu konularda deneyimli okurlarımı yardıma çağırırım.


Dedikten sonra esas konumuza geri dönüyorum. Bugün kız kardeşim ile alışverişe çıkalım bi değişiklik olsun bi havamız değişsin dedik. Sonuç : Alışveriş Pişmanlıktır :)
Amacımız Didem'e bayramlık almaktı. Fakat kendimizi bir anda Sephora'da bulduk. Hemen girişe indirimli ürünleri koymuşlardı onları bi şekilde geçip kendimizi mağzanın derinliklerine atmamız bi fayda etmedi tam çıkarken o kısıma uğramadan edemedik ve sonuç şu şekilde oldu;
2 tane çanta boyu Eau de toilette( birisi limon diğeri portakal kokulu) fiyatı 5 tl idi.
3 tane oje biri haki yeşil biri turuncu diğeri ise açık bebe mavisi bunlarında tane fiyatı 3 tl idi.
Hazır indirimdeyken birde sephora'nın göz altı kapatıcısından aldım. Onunda fiyatı 15 tl idi.
Birde yine Sephora'nın kiss kiss rujunu bulduk hani bu kutuda olan cinslerden tamı tamına 15 gr kendileri ve fiyatı 10 tl idi dayanamayıp onuda aldık :D





Ek olarak tester istemem üzerine 5 tane makyaj bazı 3 tane de yüz kremi testerı verdiler :)
Sepora'ya cömertlikleri ve bukadar minik bir alışveriş sonrası eğer varsa tester da alabilirmiyim demem üzerine bu testerları vermesi hatta siz göz bazını almışsınız bizde yüz bazını verelim birde onu kullanın demesi beni gerçekten memnun etti. Bundan sonra kimse beni kolay kolay Sepora'dan ayıramaz arkadaş :D





Seporadan çıktıktan sonra biraz giyim alışverişi yapalım deyip kendimizi H&M'e attık. Şu sıra canım hiç mi hiç kabine gir giyin soyun yapmak istemiyor bunun için bayan bölümünü atlayıp direk çocuk bölümüne gittik. Minik'e bol bol kıyafet denettirip sonunda yıldız desenli bir tulum almaya karar verdik. Fakat onun fotoğrafını burada paylaşamıyorum çünkü eve gelir gelmez Didem üzerine geçirdi ve çıkartmayada hiç niyeti yok sanki yıllardır bu tulumu almayı bekliyor gibi bir hali var :)
H&M den diğer aldıklarımızı ise şöyle sıralayabiliriz;
2 tane h&m'in meşur kozmetiklerinden olan lip glosslardan aldık. Birisi pembe diğeri ten rengine yakın bir tonda.Fiyatı 2 tl idi.
Bir tane yosun yeşili tonu bir oje aldık minicik bişey oda 2 tl idi yanlış hatırlamıyorsam.
Bir manikür birde pedikür seti aldık.Onlarında fiyatı 7 tl gibi birşeydi yani 2 si 14 tl ye gelmiş oldu.
Bunların yanında birde miniğe bir tulum ve birkaç şey daha aldık :)



Oradan çıkıp Zara'ya bakalım dedik ama yolumuzun üzerinde Bath&Body Works olunca kendimizi tutamayıp şu mis kokulu miniği aldık :) Keşke hazır 5 TL iken bikaç tane daha alsaydık :(

Zara yolunda ilerlemeye devam ederken önümüze Victoria's Secret çıktı. Geçtiğimiz Cuma VS de güzel bir indirim vardı zaten o zaman bikaç parça alışveriş yapmıştım. Bu gün irem içindeki canavara dur de dedim ve birşeyler almadım alana da engel oldum :D VS'den çıkınca artık yoldan sapmayıp Zara'ya gidelim dedik. Yukarıda da bahsettiğim gibi kıyafet anlamında pek iştahım olmadığından veya olan iştahımı Erasmus'a sakladığımdan direk çocuk reyonuna geçtik. Didem oradada bikaç elbise deneyip tabiyki beğenmedi. :)


Daha sonra esas amaçlarımızdan biri olan güneş kremi almak için Sevil'e gittik ve yıllardır namını çok duyduğum ama bir türlü clinique'in güneş kreminden vazgeçip kullanamadığım Shiseido'nun  güneş kremlerini aldım 2 tane aldım çünkü 2. %50 indirimde ve peştemal hediyeliydi :D (Ürünü günlük hayatımda kullandıktan sonra sizinle düşüncelerimi paylaşacağım. Fakat şu sıra hava okadar yağmurlu gidiyor ki güneş kremi sürmesem bile vicdan azabı duymuyorum. )

Birde aşırı ısrarlarıma dayanamayan satış danışmanından zorla aldığım tester'lar var.
Tester konusunda Sevil'e gerçekten çok kızgınım çünkü yıllardır oradan alışveriş yaparım fakat bu tavırları müşteriden tester ürün saklamaları üstüne birde firmaları mınalamaları gözümde öyle bir düşürdü ki keşke Sevilden çıkıp Tekin Acar'a veya Sephora'ya gidip alsaydım dedim. Fakat bundan sonra kolay kolay Sevil'den alışveriş yapmam çevremdeki insanlara da yaptırmam arkadaş.


Herkese mutlu günler dilerim. Kucak dolusu sevgiler.


28 Haziran 2015 Pazar

Tatil Çantası Hazırlığı(part 1)

Herkese yeniden merhaba. Yeni haftaya yeni bir yazıyla başlayalım dedim ve bu yazı eğer tatille ilgili olursa bu pazartesi sendromsuz geçer diye düşünmekteyim. Bir çok arkadaşımın tatile gittiği tatile henüz gitmeyenlerinde tatil hazırlığı yaptığı şu günlerde bende sizinle tatil çantası hazırlığını nasıl yaptığımı neler götürdüğümü anlatmak istedim.

Öncelikle sevgili hemcinslerim tatile giderken özellikle kendi arabamızla gitmiyorsak çantamı olabildiğince minimize etme taraftarıyım. Çünkü valiz ne kadar büyürse tatilde çanta başında geçirdiğim süre artıyor ve buda tatilimden boşuna zaman çalıyor.

Bugün size part-1 olarak mini bi bakım çantamsıdan bahsetmek istiyorum.  Bu mini çantayı birkaç ay önce Gratis'den 12 tl gibi bir fiyata almıştım. Set bana çok mantıklı geldi çünkü birkaç günlük bir seyahate çıkarken bunun içindeki herşeye ihtiyaç duyuyoruz fakat normal boylarını yanımızda taşımak büyük bir ağırlık hepsini tek tek almak ise büyük bir masraf teşkil ediyor.
Dove'un ürünlerinden pek hoşlanmasam da özellikle saç ürünleri saçlarımı çok yağlandırsa da benim için çok yararlı oluyor.


Bu benim Mayıs ayında Samsun'a eğitim için giderken yanıma aldığım set. Bunun yanında birkaç ürün daha almıştım ve 3 gün için yeterli olmuştu. 


Set 7 parçadan oluşuyor. Tüm ürünler tabiyki seyahat boyu. Ufak bir şampuan , bir duş jeli ,bir sabun bulunuyor. 




Bunun yanı sıra bir deosprey ve bir bakım kremi bulunuyor. Ben pek deodrant kullanan bi insan olmadığım için kutu gittiği gibi geri geldi :) Bunun yanında bir bodymist götürmüştüm yanımda. Bu kremi de pek kullandığımı söyleyemem çünkü el kremi olarak yanımda Neutrogena'nın el kremini günlük kullandığım Yves Rocher'in yüz kremini ve birde vücut losyonu götürmüştüm. Bu sebeplerden kremde gittiği gibi geri döndü.




Son olarak setteki ağız bakım ürünlerinden bahsedecek olursak Signal'in White Now diş macunu ve Signal'in seyahat diş fırçası vardı. Signal'in bu diş macununu enteresan bir şekilde çok beğendim. Tüpün ağızını açtığımda dışı saydam içi lacivert bir diş macunu ile karşılaşmak beni her nekadar şaşırtmış olsa da iddia ettikleri gibi bembeyaz dişlere sahip oldum. Günlük hayatımda da kullandığım diş macunu bittiğinde alabileceğim bir diş macunu olabilir kendisi. Fırçaya gelirsek diş etlerim fazla hassas olduğu için kullandığım fırçaların çok yumuşak olması gerekiyor ve bu fırça diş etlerimi kanatmadan dişlerimi firçalamama olanak sağladı. 
Bu setin bence en büyük eksiği ağız çalkalama suyu olmuş keşke onuda koysalarmış on numara beş yıldız olacak imiş. 


Umarım yararlı bir post olmuştur. Daha önce bu seti kullanan varsa lütfen bizimle fikirlerini paylaşsın. 
Beni gfc ve instagram ile takip etmeyi unutmayın.
Mutlu sendromsuz haftalar. Kucak dolusu sevgiler <3


Çekiş Duyurusu (Makyaj Telaşı'nın Çekilişi)

Herkese tekrar merhaba. Sizinle bir blogger arkadaşımın düzenlediği çekilişi paylaşmak istiyorum.



Görselde gördüğünüz birbirinden güzel üç ürünü çekilişle hediye ediyor. çekiliş sayfası için buraya  tık tık  Umarım benim takipcilerimden birine çıkar :)


26 Haziran 2015 Cuma

Mini Sephora Alışverişim (makyaj temizleme seti içerir :)

Herkese yeniden merhaba. Bugün geçenlerde Sepora'nın instagram hesabında gördüğüm makyaj temizleyiciyi çok merak etmiştim. Ve bugün bir işim için Ankamall'e gitmem gerekince Seporaya uğramamak çok ayıp olur diye düşündüm ve bu seti almaya karar verdim.


Paketin içinde 3 adet ürün var 1. suya dayanıklı göz makyaj temizleyicisi 2. rahatlatıcı makyaj temizleme sütü 3. ve son olarak rahatlatıcı tonik var. Bu arada kutunun içinde birde bu üründe kullanabileceğiniz 10 tl'lik hediye çeki çıkıyor. Ağustos ayına kadar kullanılabiliyormuş.
Paket içeriğinden de bahsettikten sonra bu ürünü nasıl kullandığım ve memnun kalıp kalmadığımdan bahsetmek istiyorum. Eve gelir gelmez çok merak ettiğim ve sizinle yorumlarımı paylaşmak için hemen denedim.




Fotoğrafta sabahtan kalma makyajımın temizlemeden önceki halini görüyorsunuz.




Aslında sol tarafta gördüğünüz göz makyajı temizleyici çift fazlı. Fakat ben fazla tez canlı olduğum için elime alır almaz çalkaladım ve yine aynı sebepten eski haline dönmesini bekleyemedim. 

Öncelikle göz makyajımı sileceğim için normal bir makyaj pamuğuna biraz temizleyiciden sıktım.






 Yumuşak hareketlerle gözüme fazla bastırmadan ve çok fazla uğraşmadan kolayca rimelimin ve farımın çıkması beni çok memlun etti. Çünkü kullandığım bazı makyaj temizleyiciler ovalaya ovalaya pamuk kuvvetiyle makyajımı çıkartıp cildimi tahriş ediyordu. Bu sebepten bu set benden 1. artıyı (+) aldı.



Bir sonraki adımda ten makyajımı silmek için rahatlatıcı temizleme sütünü ve daha önce burada bahsettiğim peeling etkili makyaj temizleme pamuğunu kullandım. 

Pamuğun üzerine biraz sütten sıktım ve yuvarlak hareketlerle ten makyajımı silip peeling yapmış oldum. Cildimde yumuşak bir his bıraktı. Ve kalıntı bırakmadan tüm ten makyajımı bir seferde rahatlıkla temizledim. Bu sebepten bu set benden 1 artı (+) puan daha almış oldu. 





Son adım olarak anında rahatlatıcı toniği cildime uyguladım. Bunun içinde normal bir disk pamuk kullandım. Ve gerçekten de söylendiği gibi rahatlatıcı bir etkisi var. Cildimde nem kaybı oluşturmadı ve yüzümü hemen yıkayıp krem sürme ihtiyacı hissetmedim. Bu sebepten set benden 1 artı (+) puan daha kazandı. 




Ayrıca göz makyaj temizleyicim ve toniğimin yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi ağzı koruma amaçlı alüminyum  ile kapatılmış ve sütümün açılır kapağı naylon koruma kılıfıyla sarılmıştı. Bu da bu ürünleri ilk defa benim açtığım ve hijyen konusunda bana güven vermiş oldu. Bu sebepten bu ürün benden 1 artı (+) puan daha almış oldu.



Ve makyajımın tamamen temizlenmiş hali ile karşınızdayım.

 Son söz olarak söyleyebileceklerim makyajı gerçekten kolay ve can yakmadan tahriş yapmadan temizliyor. Cildi temizledikten sonra yıkama ihtiyacı hissettirmiyor. Ayrıca paraben alkol ve parfüm içermemeleri benim için gerçekten en önemli şeyler çünkü çok hassas bir tenim var hemen kızarıp çok kolay alerji olabiliyor. 

Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadar ürünü kullanan ve bu yazıyı okuyan sevgili okurlarımda bizimle düşüncelerini paylaşırlarsa daha çok fikire ve düşünceye sahip olmuş oluruz .

Herkese kucak dolusu sevgiler <3




25 Haziran 2015 Perşembe

Susuz kolay evde manikür...

Evet sevgili okuyucularım bugün sizinle susuz manikür yapabileceğiniz çok pratik bir yöntemi paylaşmak istiyorum. Hem susuz hem pratik hemde evde kendi kendinize kuaförden çıkmış gibi ellere kavuşabiliyoruz. Fakat şimdiden uyarayım bu post bol fotoğraflı olacak. 

Şimdiden ellerimin rezil ötesi hali için hepinizden özür diliyorum. Malum sınav döneminden çıktık ve vücudumda biriken ödem ellerimden de kendini dışa vuruyor.

Aşağıda gördüğünüz 9 dk da keratinli manikür mucizesi isimli paketi kullanacağız. Bu ProNail 'in  bir ürünü. Express manikür ve express pedikür seti şeklinde böyle pratik iki setleri var. Setleri pronail salonlarından ve Migroslardan bulabilirsiniz. Ben migrostan almıştım.


  
Paketin içinden aşağıda gördüğünüz gibi bir törpü , portakal çubuğu, tek kullanımlık havlu ve keratinli eldivenler çıkıyor. İttirme çubuğunun portakal ağacından yapılmasının özel bir sebebi var. Portakal ağacı tırnağı çizmeyen tek malzeme ve içindeki yağlarla tırnak yüzeyini besliyor.

 

 Before after yapabilmek adına aşağıdaki fotoğrafta tırnaklarımın ilk halini sizinle paylaştım. Dediğim gibi uzun süredir bakım yapamadığım için biraz rezil durumdalar.





1. Adım olarak tırnaklarımıza istediğimiz şekli veriyoruz. Ben genellikle önce kesip sonra biraz törpülemeyi tercih ediyorum. Çünkü bir süre sonra o gıcır gıcır ses beni çıldırtıyor.




Poşetin içinden çıkan ufak poşette keratinli eldivenlerimiz var. 




Tırnaklarımızı kesip törpüleyerek istediğimiz şekli verdikten sonra adım 2 olarak eldivenlerimizi giyip 9 dk beklemek gerekiyor. Keratinin ellerinize iyice işlemesi için ellerinizin sıcak olmasını tavsiye ederim. 9 dk dan fazla tutarsak ne olur acaba? dediğinizi duyar gibiyim. Tabiyki birşey olmaz ellerinizin daha çok nemlenmesi ve keratinin daha çok cildinize ve tırnaklarınıza işlemesi dışında. Ufak bir sır vermek gerekirse ben hep 9 dk dan daha fazla tutuyorum ellerimde :) 


Aradan 9 dakika geçtikten sonra eldivenlerimizin ucunu deliyoruz. Portakal çubuğu yardımıyla tırnaklarımızı itiyoruz ve et makasıyla tırnaklarımızın kenarlarındaki fazlalıkları kesiyoruz.
Burada bir detay daha vermek istiyorum. Etleri itmek ve kesmek tırnakların güzel görünmesini sağladığı kadar da sağlıksız bir işlem bu yüzden tırnaklarımı fazla ittirmeyi ve etleri kesmeyi pek tercih etmiyorum. Benim için güzellikten önce sağlık gelir. 



En son adım olarak eldivenleri elimizden çıkartıyoruz ve içinde fazla kalan kremi ziyan etmemek adına ben genellikle kollarıma ve dirseklerime sürmeyi tercih ediyorum. Sizde öyle yapabilirsiniz.

 

Sonuç olarak yaklaşık 10 dk'da evde kendi manikürünüzü yapabilirsiniz.

Bu kısımdan sonrası kişisel itiraf içerir.
Manikürümü yaptıktan sonra birde oje süreyim ama sıradan olmasın diye düşündüm. Keşke sıradan olsaydı. Aşağıda gördüğünüz Golden Rose'un siyah mat ojesini sürdükten sonra üzerine yanındaki Pastel'in simli altın rengi ojesiyle zik zaklar yapmaya çalıştım fakat sanırım siyah oje iyice kurumadığından yardımcı olması için tırnağıma yapıştırdığım bantlara yapıştı. İlerleyen günlerde eğer ki maffetmeden sürmeye başara bilirsem sizinle paylaşacağım. Yapabilen arkadaşlardan ricam bu konuda yardımcı olmaları :)  



Benim söyleyeceklerim bu kadar. Umarım yararlı bir post olmuştur. Pronail'in manikür pedikür setlerini kullanan veya postu okuyan arkadaşlar düşüncelerin bizimle paylaşabilirse çok mutlu olurum. Herkese kucak dolusu sevgiler <3



23 Haziran 2015 Salı

Bana Ulaşın

Bana ulaşmak için kullanabileceğiniz en iyi iletişim kanalı mail

Mail adresim : iremcemileturkkan@gmail.com

Beni instagramdan takip edebilirsiniz 
İnstagram adım : iremce_dunya

Facebook sayfama göz atmayı unutmayın

Facebook sayfam: İremce Dünya

Youtube kanalımı takibe almayı unutmayın

Youtube: İrem Cemile Türkkan

Twitter'ın yokmu :O Tabiyki vaar 

Twitter adım : 26iremce


Argan yağı felan :)

Eveeet sevgili okuyucularım size bu postumda argan yağından bahsetmek isiyorum.
Kırık saçların ve kırışıklıkların düşmanı bi yağ bu argan yağı ey dostlarım. Argan yağının elde edildiği argan ağacı sadece Fas'ta yetişiyormuş. Bunu biz kozmetik için kullanıyoruz fakat mutfak yağı olarakda kullanıla biliyormuş. Tabi Türkiye'deki fiyatı ile mutfakta kullanmamız pek olanaklı olmuyor haliyle :) 
Gelelim argan yağını nasıl keşfettiğim ve nasıl kullandığıma.
Bir dönem bildiğiniz üzere her yerde bi argan muhabbeti dönüyordu. Haliyle bende merak etmiştim bi deneyeyim dedim ve bir gün kozmetik alışverişi yaparken karşıma çıkınca merakıma daha fazla karşı koyamadım ve hemen gidip bi şişe kaptım :) 
Şişenin üzerinde saçlarınızı yıkamadan önce sürün 10 dk bekletin ve yıkayın yazıyordu. Hemen denedim ve sonuç inanılmaz. Saçlarım yumuşacık oldu. Ama acaba tüm vaatleri gerçekleştiriyor mu diye düşündüm ve annemin saçlarında uygulamaya karar verdik. 
Dip not: Annemin saçları epey süredir kesilmiyor. İnce telli ve gür olduğu için tararken bile çok kolay kırılıyor ve çok fazla kırığı var idi.
Dip notu da verdikten sonra konumuza geri dönecek olursak. Birkaç kullanımdan sonra annemin kırıklarında ciddi bir azalma oldu. Ve argan yağı bu iddiasınıda kanıtlamış oldu. 
Argan yağından mıdır yoksa dönemsel midir bilmem kız kardeşimin 3 aydır uzamayan saçlarıda uzamaya başladı :)
Saç için olan kullanımım bu şekilde. 
Cilt için kullanımında ise argan yağının zeytinyağı gibi nemlendirme ve gebelik çatlaklarını engelleme özelliğinin yanı sıra cildi güneşin zararlı ışınlarına karşı koruma ve kırışıklıkları azaltarak cilt yenilenmesine fayda sağlama ki ben şu sıralar 20 yaşındayım  ve kırışıklık oluşmaması için önlem amacıyla kaz ayağı bölgesine birer damla uyguluyorum. 
Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz arkadaş benim kullandığım argan yağı. Argan yağı içerdiğini idda eden şampuanlar saç spreyleri duş jelleri vücut losyonları vs. piyasada pek çok ürün var fakat ben bu işi pek samimi bulmuyorum.( Özellikle böyle olduğunu iddia eden birkaç ürün kullandıktan sonra) İşte bu sebepten direk yağın kendisini kullanmanız nacizane tavsiyemdir dostlar. Yalnız bu konuda lütfen dikkatli olun çünkü piyasada bol miktarda sahte ürün var. Bunun önüne geçmek için güvendiğiniz aktar ve kozmetik marketlerden almanızı tavsiye ederim :)



Benim argan yağı kullanımıyla ilgili söyleyebileceklerim bu kadar. Umarım yararlı bir post olmuştur. Lütfen eksik kalan yerleri doldurmakta tereddüt etmeyin. <3 Kucak dolusu sevgiler ve öpücükler. 

22 Haziran 2015 Pazartesi

Maden Suyu :)

Öncelikle bence bir şuna karar vermemiz gerekiyor maden suyuyla soda aynı şeyler mi?
Sayın okuyucularım buna burada bir açıklık getirmek istiyorum hayır aynı şeyler değiller.
Soda içilebilir suya yapay mineraller ve karbondioksit eklenerek yapılan yapay bi içecektir.
Maden suyu içindeki doğal mineraller ve karbondioksit gazıyla yer altından çıkartılmaktadır. Bu konuyla ilgili Beypazarı madensuyunun sayfasında detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz dedikten sonraaa gelelim konumuzaa :)
     

İçinde bulunduğumuz sıcak günlerde özellikle oruç tutanlar tüm gün susuz kalıyor ve vücudumuzun ister istemez mineral dengesi bozuluyor. Bunun için size bir çözüm önerim var. Maden suyu :) her gün 2 şişe doğal maden suyu içmenizi tavsiye ediyorum. Çünkü bende öyle yapıyorum bir şişesi meyve aromalı öbür şişeyi ise sade tercih ediyorum. 
Bunu siz değerli okurlarımla paylaşmak istedim. Sağlıklı, huzurlu, mutlu günler sizinle olsun <3


21 Haziran 2015 Pazar

Bebeyağı mucizesi :)

Eveeet bugünün konusunu ve postunu belirlemiş bulunuyorum. 
Başlık bebeyağı mucizesi çünkü bebeyağı bence gerçekten bi mucize. 


Fotoğrafta gördüğünüz arkadaş benim kullandığım zavallı bebeyağı :D Gördüğünüz gibi bitti bile. Çünkü herşeye kullanır oldum kendilerini :) Johnson's Baby benim yılllaaardır kullandığı marka. Halada kullanmaya devam ettiğim ve bundan sonrada kullanmaya devam edeceğim sanırım :)
Gelelimm kullandığım şekile :)
İlk kullanım alanı tabiyki makyaj temizliği. Hepinizin bildiği gibi makyaj temizlemek bazen gerçekten ölüm sonu süreriz bunu süreriz ve asla o makyaj istediğimiz gibi çıkıp cildimizi pürü pak yapmaz. Bunun için bulduğum çözüm bebeyağı. kozmetik marketlerde hatta çoğu markette bile peelingli makyaj pamukları satılıyor. 

Ben gratisden benrinin bu pamuğunu almıştım çokta beğendim hemde iki yönünüde kullanabiliyorsunuz ben ten makyajı için peeling gözve dudak makyajımı silmek için ise öbür normal kısmını kullanıyorum.
Bu kısa bilgiden sonra konumuza geri dönecek olur isek :) makyaj pamugunun üzerine biraz bebeyağı sıkıp dairesel hareketlerle makyajımı temizliyorum. normal bi makyaj pamuğunun üzerinede bebeyağını sıkıp göz makyajımıda temizliyorum. Burada şöyle bi sorun çıkıyor yüzünüde fazla yağ kalıyor ama oda yıkayınca geçiyor ve çok tatlı bir nem bırakıyor cildinizde. 

Bir diğer kullanıma gelirsek ben bebeyağını duşta kullanıyorum çünkü özellikle kış aylarında ve hatta yaz aylarında güneşlendikten sonra cildimde aşırı bir kuruluk oluyor. Ve bu kuruluğu geçirebilmem için sürekli nemlendiricilere başvurmam gerekiyor. Bunu biraz azaltmak amacıyla duştan çıkmadan hemen önce bebeyağını tüm vucuduma sürüp suyun altına girip nemi sabitliyorum. Veee sonuç mis gibi kaymak gibi bir cilt hatta duş jeli reklamlarındaki ablaların ciltleri kadar güzel :)
Bu arada belirtmeden edemeyeceğim bunlar benim kendi üzerimde kullanımım sonucu edindiğim sonuçlar. Eğerki cildiniz yağlı ve sivilceye müsaitse bunu pek tavsiye etmiyorum. 

Umarım yararlı bir post olmuştur.
Sizin için incelememi istediğiniz ürünler yazmamı istediğiniz konular varsa bana 
İnstagram profilimden , Snapchat: iremce26 , Periskope : İrem Cemile Türkkan 
ve mail adresimden  iremcemileturkkan@gmail.com
Ulaşabilirsiniz . Beni takip etmeyi ve izleyici listenize eklemeyi unutmayın ;)  <3 <3

15 Haziran 2015 Pazartesi

Çekiliş Duyurusu :)

Herkese merhaba arkadaşlar bugün size bir blogger arkadaşımın çekilişini duyurmak istiyorum.Herkese şimdiden bol şanslar :)

ÇEKİLİŞ ! ( HAZİRAN 2015 )

Herkese Merhaba :)

Bugün yazın ilk günü :) Bir şanslı takipçime yaza merhaba hediyesi olarak çekilişle
 benim de severek kullandığım ürünlerden oluşan bir paket göndermek istiyorum.
 Çekiliş hem İnstagram hem de Blog üzerinden olacak.

Makyaj tavsiyem blog çekiliş

Çekilişte yer alan ürünler :

- Nivea El Kremi, Duş Jeli, Vücut Kreminden Oluşan Set
-Neutrogena Visibly Clear Peeling
-Max Factor Maskara- Eyeliner Seti
-Vichy BB Krem
-Bioderma Sensibio H2o Makyaj Temizleme Suyu
-The Body Shop Tonik
-Strengthens Nails El Kremi
-Sansiro Vücut Spreyi
-Flormar Passionate Far Paleti
-Flormar Oje
-Flormar Makyaj Bazı
-Lcn Lip- Gloss
-Farmasi Göz Kalemi, Kaş Kalemi
-Denemeniz için bir çanta dolusu tester
-Ve bir takipçim benim belirleyeceğim süpriz bir hediye ile birlikte tüm bu ürünlerin
sahibi olacak :)

Çekilişin Şartları :

- Tek zorunlu şartım beni GFC'den takip ediyor olmanız. (  Yan taraftaki bu
siteye katılın butonuna tıklayarak blog izleyicim olmanız )

Ek Haklar :

1-Beni İnstagram'dan takip etmek +2 hak .Takip etmek için Tık Tık
2-Çekilişi görseli ile birlikte blogunuzda duyurmak +2 hak.
3-Çekilişi görseliyle birlikte herhangi bir sosyal medyada
 (#çekiliş,#çekilişvar hastagleriyle ) ya da Google+' dan duyurmak +2 hak
4-Twitter'dan takip etmek +1 hak. Takip etmek için Tık Tık
5-Google + dan takip etmek +1 hak.Takip etmek için Tık Tık



Eğer çekilişe katılmak istiyorsanız; GFC'de takip ettiğiniz ismi,instagram,twitter,google+
 da takip ettiğiniz ismi, çekilişi nerede duyurduysanız paylaşım linkini ve kazanmanız
halinde size ulaşabileceğim,aktif olarak kullandığınız maili yazmalısınız.

Çekiliş 2 Temmuz 2015' de sona erecektir. Herkese bol şans !

Bloggerın adresine buradan ulaşabilirsiniz :)

14 Haziran 2015 Pazar

Yeni Watsons ve yeni Gratisler

Epey bi süredir gezmeye ve alışverişe çıkamıyordum ta ki Tandoğan'a açılacak Gratis'i görene kadar. Dedim ki artık biraz gezelim ve Kızılay'a açılan yeni Watsons ve Gratislere doğru yol aldık. Öncelikle size Atatürk Bulvarının üzerine kızılay avm nin karşısına açılan Gratisden bahsetmek istiyorum. Yer küçük olduğu için 2 katlı yapmışlar Çokta hoş olmuş. Üst kata birde ürünleri rahatça denilebilmemiz için kocaman bir makyaj aynası ve etrafına lambalar yerleştirmişler. Bence çok şık bi hareket olmuş 😄 bakmak istediğim tüm ürünlerin testerları mevcuttu. Buda ayrı bi Artı oldu tabiki gözümde. 
Birde İzmir caddesine yeni bi gratis daha açılmış oraya girip inceleme fırsatım olmadı.
İzmir caddesindeki Gratis'in hemen yanına birde yeni bir Watsons açılmış duyunca hemen gidip bir bakayım dedim. 
Mağza fazla ışıksız olmuş bu Yüzden almayı düşünüdüğünüz ürünleri swatchlayıp sokağa çıkıp rengine gün Işığında bakmanızı tavsiye ederim. Onun dışında birde itici mağza personeli var tabi . Pek cana yakın olduklarını söyleyemeyeceğim maalesef. 

Birde size Watsons da ilgimi çeken ürünlerden bahsetmek istiyorum


Elimde Rimmel London'ın Salatalık Özlü rimelleri evet yanlış duymadınız Salatalık Özlü 😕 buram buram salatalık kokuyorlar. Bir rivayete göre açık Yeşil olan daha açık bir siyah koyu yeşil olan ise daha koyu bir siyahimiş. Gerçekten çok enteresan ne işe yaradıklarını kirpiklere nasıl bir fayda sağladıklarını çok merak ediyorum.


Bu fotoğrafta da elimde M.Asam'ın Magic 
Finish adlı fondötenini görüyorsunuz. Gerçekten çok ilginç bir yapısı var. Köpük şeklinde ve tek rengi var. Sürdüğünüzde kendi renginizi alıyor. 

Ve bileğime swatchlanmış halini Görüyorsunuz. Ben ki kendi tonu olan ne bb krem ne fondöten bulabilen bir insanım bu neredeyse benimle aynı renk oldu. Çok iyi bir kapatıcılığı yok yani direk bunu fondöten yerine sürüp çıkayım gibi bişey deme şansınız pek yok ancak diyorsanız ki benim cildimde pek bi sorunum yok hafif bi renklendirsin birazcık kapatsın bence bu ürün sizin için biçilmiş kaftan. 




Ve gelelim benim aldığıma. Biliyorsunuz ki NYC ülkemize yeni giren ve sanırım sadece Watsons mağazalarında var. Ben bu lipbalmı çok beğendim. Adı caramel apple 351 numara. Çok hoş bi şeftali kokusu var ve çok hafif ışıltılı bir karamel şeftali tonu renk veriyor. Yaz aylarında ruj kullanmayı pek sevmediğim için bu yazın favori listine bu lipbalmı ekledim bile. 

Düşüncelerinizi Aşağıya yorum bırakarak bana iletebilirsiniz. Sizin için denemem ve yazmamı istediğiniz şeyler için lütfen bana ulaşın
instagram: iremce26
Snapchat: iremce26
Bana maille de ulaşabilirsiniz: iremcemileturkkan@gmail.com